Monday, December 5, 2011

Nail Polish Swap Reveal


A couple weeks ago, I joined a nail polish swap hosted by Tara and Celia. Well you all know how I feel about my nail polish...plus Tara kinda bullied me into it (just kidding, but seriously, LOL). Well by pure luck, I was paired up with Jennifer from Starving, Insatiable...

In case you don't know, Miss Jennifer and I are good bloggie friends so we were super excited to be paired up! It's always nice getting to know other people when you do these swaps (like Lindsay and Christy), but it's also great to be with someone you know. We had so much fun chatting back and forth about what we were gonna get each other. So, you wanna see what I got???

What a haul right? She even threw in some extras cause she loves me.
OPI Top Coat - I was in desperate need of this
OPI A Grape Fit
Sally Hansen Insta-Dri Speedy Sunburst - I have been meaning to try this brand, everyone recommends it
Raspberry Hand Sanitizer - Always good to have around
Yankee Candle Vanilla Cupcake Lip Balm - I didn't know they made this, I can't wait to try it
e.l.f. Nail Polish Remover Pads - These went right in my purse, you never know when you will have a nail emergency
e.l.f. Cream Eyeliner - This stuff is AMAZING, review coming soon
Sally Hansen Salon Effects Strips Frock Star - I've been meaning to try these as well, can't wait


As you can see, she spoiled the crap outta me. She also sent me a cute little bag that folds up real small, not pictured sorry. Below is A Grape Fit on my toes, so pretty!


Thanks Jennifer, you are an awesome swap partner! I hope you enjoy everything I sent you. And a big thank you to Tara and Celia for hosting such a great swap!









♥ Erin

9 comments:

Jennifer B said...

Hooray!!!!!!!!!! <3 <3 <3

Ashleigh said...

i love that purple!!

Ashlee Miller said...

Love your goodies! Jennifer did AWESOME!

tara said...

Dang!! You got some good stuff!!

Hollie Ann said...

i LOVE that purple too!!!! i may need it?!

Celia said...

the purple is so pretty!

Mandy@OrangeAutumn said...

You got some good colors!! Love the purple!

Cara said...

Love that color on your toes!!

Miss K said...

wow girl, you made out!